środa, 29 stycznia 2014

Magi notka - Kouha-sama ;)


Jako, że ostatnio nie wiem co tu pisać, a teraz akurat (także dzięki kochanej Niko ;****) mam mega fazę na serię anime Magi postanowiłam poświęcić notki co ciekawszym bohaterom. 

Na początek będzie (co już nawet w tytule się pojawiło).....


Najbardziej w drugiej serii polubiłam Kouhę Rena <3 Więc to mu poświęcę pierwszą notkę w Nowym Roku! *.*

Jest on trzecim księciem Imperium Kou. Ma starszych braci - Koumeia i Kouena, których bardzo szanuje i jest gotowy ich wspierać oraz młodszą siostrę Kougyoku. Jego kuzynami są Hakuryuu i Hakuei. Kouha ma strasznie zakręcona osobowość, lubi czasem zrobić wielką masakrę i pozabijać swoich wrogów, ale tak naprawdę to miła z niego osóbka. Pomógł swoim trzem służącym odnaleźć sens życia, gdy były porzucone, zdane na łaskę losu. To, że był taki uroczy sprawiło, że chętnie stanęły po jego stronie. Oczywiście posiada też niezłą broń - miecz zamieniający się w kosę, która staje się ogromna i ma ogromną siłę uderzenia. Tak nagle jak Kouha ją użył nawet on sam miał problemy z uniesieniem tego narzędzia. 

Zawsze mówię na niego Kouha - sama co drażni moją przyjaciółkę Kate, ale w końcu tez dała się w to wkręcić i nieświadomie tak na niego powiedziała - fajną minkę wtedy miała ;>

To tyle o nim, teraz fotki - niektóre z komentarzami ;))








 



 

































Tu z Koumeiem ;p









Taka właśnie jest ta jego broń ;3









Po przyjeździe do Imperium Kou




























Ze służącymi, taki to może się obijać cały dzień ;D







 Wszyscy się zastanawiają nad tym o co chodzi w tej scence podczas podróży z Alladinem, chyba po prostu się nudzili XD











Nowa fryzurka Alladina, sposób na zabicie nudy Kouhy ^^








Nikt nie znosi Gyokuen, nie dziwię się tej minie, gdy została cesarzową i jeszcze doczepiała się do Kouena >.<



No i jeszcze mój ulubiony filmik z nim ;-)




Taka ciekawostka - Seiuu Kouhy to Kakihara Tetsuya, który użyczał głosu też Natsu z Fairy Tail!

A to jego najlepsza piosenka, której słucham na okrągło, więc w pełni polecam ten utwór ;-P




I na zakończenie jeszcze jedno AMV noworoczne z Magi, by przypomnieć, że to pierwsza nocia w Nowym Roku ;****



25 komentarzy:

  1. Tak własnie wchodzę na Twojego bloga, by Tobie odpisac i tak patrzę, a tu notka na temat Kouhy. *O* Od razu wziełam się za czytanie muszę ci powiedzieć, że Kouha ma z tego co wiem chyba jeszcze 6 sióstr, ale Kougyoku to chyba jest od niego o rok młodsza albo w tym samym są. ._> I chyba matkę maja taką samą, ale nie jestem do tego też pewna. x''D Przed chwilą zobaczyłam z niego avatar na tumblrze z 17 odcinka. *.* Boże coraz bardziej go kocham. <33 x''D
    Jak mówiłam pewnie znów coś się spierniczy i nie pojedzie do tej głównej siedziby Kou, a na tym mi zależy, by poznał bardziej Kouhę (bo w jednej scenie kłócił się z nim o Aladdina. x'D) i moze też Hakuei, i do tego by Aladdin spotkał Gyokuen. To by było coś ciekawego. Jestem ciekawa jak to spotkanie by się potoczyło . . . Podobno Aladdin, kiedyś żył w innych czasach, ale nie jestem do tego pewna, a sama Gyokuen jest Magim wybranym przez Salomona. Tak to był mega chamski spoiler. Zabawne jest to, ze było 3 magi, a skończyło sie praktycznie na 6. xdd
    Titus tak jakby umrze, ale odrodzi się. Ugo bedzie miał coś z tym wspólnego. Alibaba nie dołączy do Imperium Leam, to mogę Tobie zagwarantować. x'D Po prostu chyba popłynął z nimi, jak się pewnie dowiedział, ze płyną do Magnostadu. W mandze chyba, to będzie jakoś wyjaśniona (no chyba, ze usuną tą scenę).
    Nie mogę się doczekać! Koniecznie wyślij mi na email swoje ff! Ja pewnie zaraz się za nie wezmę, bo boję się iść sama spać (głupi horror), a z matką się pokłóciłam jak zwykle. Muszę w końcu chociaż zacząć je. x''D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, ze wypowiedziano imię jednej z tych księżniczek - było to Kourin (chyba), ale to w dwusetnym którymś rozdziale. Miała ona być kandydatką na żonę Alibaby, ale okazało się, ze już jest po ślubie. Z tego co poczytałam to Kougyoku jest w tym samym wieku i ma inną matkę niż kouha, co mnie zdziwiło. Kouen i Koumei mają tą samą matkę, ale nie jest nią Gyokuen, co też mnie zdziwiło.
    Jak na razie w 213 rozdziale wszyscy się praktycznie spotkali - Sinbad, 8 generałów (bez Yamuraihy), Kouen, Koumei (bez Kouhy i reszty księżniczek i bez Hakuei, Hakuryuu), jakieś potwory z Imperium Kou (bez Gyokuen), grupa ludzi z Fanalis z Leam, Alibaba, Morgina, Olba, Toto i reszta piratów i wszyscy Magi (prócz Judara). Jak na razie rawy są tylko, ale no wszyscy się zgromadzili (jak cała moja rodzina na cmentarzu w dzień wszystkich świetych).
    Ja własnie przed zaśnięciem, nie potrafię myśleć o niczym innym jak o horrorze. Czasem mi się udaję, ale rzadko. I muszę ci powiedzieć, że zaczęłam przepisywac opowiadanie i lepiej je formułować. Dwie strony w wordzie przez godzinę. Jak na razie mam chyba nie całe 4, gdyż wczoraj u koleżanki nocowałam. x''D Ale nie mogę już się doczekać Twojego ff. *u* Będę miała co robić przez ostatnie te dni ferii. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz szybko to ff! Jest świetne tylko wydaje mi się, ze trochę unowocześniłaś ten świat przez fotografię Kouhy i ten bar, pub - coś w tym stylu. Strasznie mnie też ciekawi jak Ayumi wygląda. Niektóre teksty mnie też rozbroiły - ślepoto ruska! xD To było dobre. Jestem ciekawa czy Ayumi pozna też reszte braci Ren. Ona posiada jakieś metalowe naczynie czy jest tylko czarodziejką? W sumie jak ma pojawić się o tym wzmianka w ff, to nie powinnam pytać, ale . . . *u*
    Dziećmi Gyokuen jest tylko Hakuryuu i Hakuei + dwaj zmarli bracia (to chyba były Hakuyu i chyba Hakuren).
    http://julymarte.tumblr.com/post/75161745404/magi-encyclopedia-translations
    Tutaj tak pisze i wsumie muszę ci powiedzieć, ze fajnie, ze coś takiego istnieje. Z początku przeczytałam ideał kobiety Kouhy - jednorozec, ale cii. xDD
    Nom, to się nazywa spoiler, choć w openingu też jest, kiedy ci wszyscy są w equipie djinna, ale co tam. Wszyscy nie mogli się ich doczekać, a w szczególności na Alibabę, choć ja nie mogłam się też doczekac Kouhy, bo ma takie fajne skrzydła. I te włosy Hakuei, które zmieniają kolor. x''D
    Muszę się własnie bardziej zebrać za to opowiadanie, bo to mi dość trudno idzie. Ech . . . ale wszystko dzieje się od 6 odcinka. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ano ano ciekawa osóbka :> cukiereczek <3
    Pisz szybko kolejne ffciki :3 Ayunka musi się trochę podkształcać
    i poczytać zanim zaczną się ferie :)
    Swoją drogą cieszę się że nie tylko ja jestem beksą :D Widać to łączy wiele
    ludzi ale świadczy to o naszej słodkiej, podatnej na smutek duszy :3
    pozdrawiam cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ;A; Szkoda, że jej wygląd pozostanie tajemnicą. Ciagle nie wiem jak ją mam sobie wyobrażać. A z ile części będzie się składało Twoje ff? Jak będzie krótkie, to bd Tobie kazała zrobić kolejne! xD Muszę coś czytać z magi, by bardziej jakieś "więzy" z tym anime zacieśnić, bo chcę, żeby było jak najdłużej moim ulubionym. >< W końcu Waneko teraz będzie ogłaszało cztery tytuły (mieli już je ogłosić, ale dali jakieś gierki i moim z daniem to nie jest fajne) i niektórzy mówią, że do jakiegoś opisu (nie wiem o jaki im chodzi) pasuje Magi. Jak na razie w gierce jest pokazane tylko 3 wskazówki dotyczące poszczególnego tytułu i zaden z nich nie pasuje do Magi (nie jest zakończone, nie ma 10 tomów i nie wydaje je Kadokawa Shoten), więc może jest tym czwartym tytułem, ale skad oni mogą to przypuszczać skoro nie ma nic podane na jego temat? >> W sumie przez Silver Spoon dużo osób myślało, że będzie to Magi. Mi to by nie przeszkadzało, w końcu i tak czytam mangę po ang, bo po polsku to rzadko wychodzi (wczoraj własnie wyszły trzy rozdziały), a miałabym taką polską wersję w łapkach, choć bałabym się, że przed tymi późniejszymi tomami Magi by mi się znudziło jak Pandora. ;; Choć w sumie Pandora nie miała drugiego sezonu i nie oglądałam żadnych AMV ani nie pisałam z niego ff. Własnie o takie "więzi" mi chodzi. Ale gdyby Magi miało zacząć wychodzić to bym zrezygnowała ze zbierania Pandory. Nie chcę wydawać wszystkich swoich pieniędzy na mangi. x''D Ostatnio se zakupiłam dwie przypinki z Judarem i Aladdinem i taki fajny breloczek z Japonii ze Spartosem? Chyba tak się nazywał.
    Nom fajne informację tam są. *-* A takze ciągle nie mogę z tego jak Aladdin nazwał Kouen Ouji-san, co znaczyło starszy człowiek, coś w tym stylu. xD A notka od Kouena "Wcale mi to nie przeszkadza". xdd
    Nom to jest piękne. *.* Ta cała wojna, znaczy pewnie postacie nie są z tego zdowolone, no ale noo... xDD
    Własnie przepisałam już pierwszy rozdział mojego ff. Jutro lub dzisiaj wezmę się za kolejny, bo jeszcze muszę zrobić filmik do grupowki mojej koleżanki, a jest on trudny. ;--; Głupie ramki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Pandorę też zbieram. Znaczy mam 1, 7 i 8 tom, bo 2-5 sprzedałam i pewnie resztę też sprzedam, jak będzie wychodziło Magi. Własnie ten labirynt też mi się z nim skojarzył, ale nie pasuje wskazówka dana do niego (pisałam je wcześniej). Ja też bym kupowała. *O* Ja SnK nie będę zbierać, ale chyba Bunny będzie.
    Tak, tak jest jednym z 8 generałów.
    Ale ten tekst Aladdina był boski. I reakcja Kouhy i reszty jego armii. A Kouen nic sobie z tego nie robił. Tak samo teraz się martwi jak dojść do Aladdina, jak z nim się dogadać czy coś. Teraz właśnie w 213 rozdziale Aladdin ma opowiedzieć całą historię Alma Toran.
    Ma wyjść 3 sezon!? Skąd to wiesz?! xD
    Od 6 odcinka w górę będą rozdziały, to dość dużo. xD Teraz jestem na wątku w Imperium Kou, tzn. w tych momentach jak Aladdin i reszta są na Sindrii i później w Labiryncie Zagana. Nie przepisałam jeszcze tego na komputer tylko w zeszycie to się znajduje.
    Nom, nie jest takie łatwe, ale muszę, bo sama się zgłosiłam. Całkowicie o tym zapomniałam i na ostatnią chwilę musze to zrobić. ;--; A chciałam się Ciebie zapytać skad miałyście te słodycze na Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lub coś innego zakupić. ^^ Ja sprzedałam je chyba za 50zł czy coś.
    Aż tak całkowicie nie przekreśla! Jest jeszcze ten czwarty tytuł! xD Choć tam jest cmentarz to może też nie, ale nadzieja zawsze! :''D
    Olba stał się chyba ładniejszy niż wtedy. Dobrze mu w rozpuszczonych włosach. : 33
    Nom, będzie dłuższa przerwa, gdyż dopiero co ten Arc się zaczął, a przerwa między 1 sezonem, a drugim była mniejsza, gdyż arc z Magnostadu był już prawie skończony. Smutne, ale co tu zrobić. Autorka mangi też ma przecież życie. ;--;
    Niestety, to będzie tak, że Niko pojawi się tylko na chwilę w labiryncie Zagana. Już mam wszystko przemyślone, jak to będzie wyglądać, tyle że nie chce mi się tego pisac, a przynajmniej muszę wpierw przepisać te rzeczy na kompa. ;--; W szkole będę dokończała. Wyślę Tobie jak będę miała przepisane do części z Kou (choć to trochę potrwa, wiec moze wcześniej).
    Pisz, pisz, pisz. To trochę wredne, ze ty tak szybko to piszesz, a ja tak wolno i ciebie poganiam. ;--; Muszę się sama za to wziąć, ale pojutrze zaczyna się szkoła. ; . ; Wezmę się za to! ;^;
    Ok dzięki na info! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Tu Nave z od-nave.blogspot.com, pamiętasz mnie jeszcze? Dawno nie było mnie na blogu, ale teraz mam zamiar stanąć na nogi i nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że wpadniesz, przeczytasz i skomentujesz, jak za dawnych czasów, miło by było. :3
    Magi planuję obejrzeć już od baaardzoo daaawnaa, ale zawsze znajduję inny tytuł, który bardziej mnie zaciekawia. Może wezmę się jak skończę Deadman Wonderland i Sukitte ii na yo. :3 Muszę przyznać, że na początku myślałam, że ten Kouha to dziewczyna xd To chyba wina tych ślicznych długich różowych włosów. ^^" Ale wygląda na interesującą, oryginalną postać. :D Oba AMV ciekawe, choć w drugim nie podoba mi się piosenka. >_< Seiyuu Natsu? Jeszcze bardziej chce mi się to oglądać! :D
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie! Nadzieja! Słyszałaś lub moze oglądałaś BukiPlay? Jest to vloger na YT, który mówi o anime, mandze i który strasznie pochwala Magi. Może nie tak strasznie, ale uważa, że Magi powinno być bardziej popularne w Polsce. Ja namówiła do jego obejrzenia Bunny i Mio, oby diwe obejrzały pierwsze sezony i wydaje mi się, że im się spodobało. Bunny już jest na 17 odc. drugiej serii, a Mio jutro zaczyna drugą. Uważała z początku to za nudne, ale po przybyciu na Sindrię zaczęła to lubić. Najbadziej jej się podoba (w kolejnosci) Alibaba, Hakuryuu i Sinbad. xD Nie zdziwiłam się do Alibaby i Sinbada, ale do Hakuryuu to troszkę, w koncu w pierwsze serii nie był taki pewny siebie, ja w drugiej, a uważałam, ze Mio woli takich ludzi, a nie "niezdarnych".
    Tak samo uważam! Niby ma swoje życie, ale chociaż dwa rozdziały tygodniowo mogłyby być. >< Choć w sumie proawdzi jeszcze tą poboczną mangę o Sinbadzie, to w wolnym czasie (tak przez całe życie rysowanie mangi) mogłaby go dokańczać. Ok nie bądźmy już takie wredne. ;-;
    Jestem już chyba na 4 stronie 2 części! 11 minut odcinka w półtorej godziny - tyle wygrać! xD Przynajmniej poznaję Magi od początku. ;w;
    Teraz też mam dużo na głowie - nagrania musze ludziom poprzesyłac, te filmy zmontować i szkoła do tego. Sama się pozgłaszałam do tego wszystkiego i teraz wychodzi, ze ledwo co nadążam. xD
    Obejrzałam właśnie 18 odc. w wersji RAW i cos tak myślałam, ze praktycznie walka w nim będzie. Za tydzień pojawi Aladdin ze swoimi piaskowymi Ugo, za dwa tygodnie Alibaba, a za trzy Kouha i Kouen - przynajmniej z moich obliczeń tak wychodzi. Każdy odcinek będzie zawierał 4 rozdziały z mangi, jeśli tak będzie to dadzą sobie radę z pokazaniem wszystkiego w anime. Już nie mogę się doczekać. W 21 odcinku Equip Alibaby. *.* O i wsumie za trzy Kouhy. *^* Ja chcę to już~!
    Nie mogę się już doczekać Twojego opowiadania! Jak jutro mi prześlesz bądź dzisiaj to będę miała co do roboty, jak jutro będzie mi się filmik ładował. x''D

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie to zależy jak Magi by się wydawało w Polsce. Choć pewnie jakby już to ogłosili to niektórzy by sprawdzili czy warto. Szkoda, ze początek jest taki przeciętny (choć mi jakoś to szło. xDD), bo niektórzy nie wytrzymują. Wydaje mi się, Ze Mio ledwo. xDD Tłumacze jej, że później okaże się, ze Sinbad nie jest taki "Wspaniały" No okej może być na początku, ale później wykorzystuje niektórych ludzi. Kougyoku i Aladdina chce mieć po swojej stronie, tylko dlatego ze jest Magi. W sumie Kouen też, ale Kouen to wiadomo, że taki jest i nie udaje. xDD Ale polecam Tobie Bukiego po fajnie on rozmawia. Fajnie się go słucha (najbardziej przy obiedzie). Ja jak chyba mówiłam - lubię wszystkich w Magi. xD Ci do których nie byłam przekonana, zaczęłam lubić sama nie wiem czemu. Może to własnie dzięki anime, bo mangę chyba potem zacznę tłumaczyć jak będę wyczekiwała trzeciego sezonu. Teraz szukam angielskiego tłumaczenia przed wklejeniem go na strony, kopiuję całośc i tłumaczę na tłumaczu. xD Niektóre rzeczy rozumiem, a niektórych nie i nie chce mi się przepisywac, ale moze w wakacje . . . W końcu w ff będzie trza coś napisać (jeśli wgl dojdę z nim do wakacji).
    W sumie wpierw powinna być główna fabuła, potem Sinbad, ale wiesz jak teraz ma wychodzić ta seria anime, to musi choć trochę ogarnąć co i jak, choć myślę, że to będzie kilka oavek (ale fajnie, że bd miało op i end *u*).
    W tym odcinku praktycznie czekałam na to wejscie Fanalis, bo już wiedziałam, że nie potoczy się jakoś z Aladdinem (dopiero w kolejnym to będzie). Tłumaczenia teraz też będa się pojawiać we wtorki, przez te ostatnie dwa odcinki, które wyszły tego samego dnia.
    O! To wyślij tak przed 15.15 bo wtedy kończę lekcje, a jak przyjdę do domu to se wydrukuję na kartki i jak filmk będzie się ładowac to se poczytam. xD Ja teraz będę się brała za ten drugi rozdzial (herbatka jest i ludzie grajacy w lola na skypie też </3), bo tak w połowie jestem (ciągle te 11 minut), ale myślę, że tak za godzinkę skończę i może nawet trzeci zacznę. ' 3'
    W sumie ciekawiłam się czy umiesz może fandubbingować? : 33 Pytam się ludzi, by było ich coraz wiecej. xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, chyba ogółem w Magi jest już taka kreska, że ciężko odróżnić płeć postaci. xd Pewnie przyzwyczaję się po kilku odcinkach. ^^ No seiyuu potrafią nieźle operować swoim głosem, więc w sumie nie dziwię się, że potrafił go tak zmienić. ;p Jak głos Orochimaru z Naruto podkładała kobieta, to wszystkiego mogę się spodziewać. xdd
    Na pewno postaram się pisać o weselszych rzeczach, o to się nie martw. Nigdy za bardzo nie umiałam dzielić się z nikim swoimi smutkami, czy w internecie, czy w rzeczywistości... ;p
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Może nie tyle, co smutnych, a poważnych. xd Póki co postaram się wszystko opowiedzieć, ale już nie w taki dołujący sposób. Jak mi wyjdzie. xd Haha, no zauważyłam właśnie te długie wypowiedzi Niko pod postami i domyśliłam się. :D Widać, że anime bardzo wam do gustu przypadło. xd No spokojnie, postaram się nie zrazić i wytrzymać nudne początki, skoro mówicie, że warto. ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i nie warto wspominać smutne rzeczy, ale szczerze mówiąc, ja nie chcę o nich zapomnieć. Chcę już zawsze pamiętać, że takie coś było i że dałam sobie z tym radę, bo mam taki zamiar. Ale teraz chciałabym opisać m.in. ferie, które spędziłam miło oraz różne znajomości, na pewno niedługo powróci stara Nave i zacznie się opisywać wesołe zdarzenia. :D
    Pewnie, że tak, zawsze uwielbiałam poznawać nowe osoby w internecie, a potem utrzymywać z nimi jakiś kontakt (np. właśnie na blogu ^^).
    Haha, na razie to ja muszę dokończyć inne tytuły, dopiero potem zabieram się za Magi. xd Ale kto wie. ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz Studio JG będzie wydawało jakas mangę, której akcja dzieje się w Starożytnej Grecji i człek na pierwszym tomie przypomina mi Kouhę, więc może kupię. xD A na drugim tomie okładka z gościem podobnym do Alibaby (chyba gościem). Ma to tylko dwa tomy, więc może. xDD
    Ja od początku wiedziałam, że Sinbad to nie będzie mój typ. Długie fioletowe włosy i taki wielki (Kouen też jest wielki, ale cii), więc zostawiłam go dla Mio, wiedziałam, że się jej spodoba. Lubi w koncu Gakupo, a on jest podobny.
    Moze to ma być właśnie co zamian za to czekanie na 3 sezon? xd Choć w sumie wątpię, że to bd taka seria TV co wychodzi co jakiś czas. Jak mówiłam epwnie to będą takie oavki. v.v
    Ok spoko własnie opowiadanie doszło! Zacznę czytać tak jak mówiła, gdy filmik zacznie sie ładować, choć wpierw zrobię lekcje. Mam nadzieję, ze mi się jakoś nie zatnie, gdyż zrezygnowałam z wydruku na papier, bo byłoby gdzieś 7-8 stron, gdybym na obu stronach miała drukować. Choć moze . . .
    Właśnie teraz się zastanawiam czy mam coś dodawać do 2 rozdziału czy zacząć już trzeci, dlatego muszę podzielić jak na razie na trzy części - na rozmowę, przeszukiwanie hotelu i historię Alibaby, która pojawiła sie w 8 odcinku. Po tym to skleję by było w miarę równo, bo 2 rozdział ma jak na razie prawie całe 7 stron.
    Szkoda, że nie umiesz. A może umiesz tylko nie chcesz spróbować?! xD Ja scenek nie lubię nagrywać, wolę piosenki grupowe, bo jest wtedy łatwiej zaśpiewać, a solówki u mnie wyglądają tak, ze nie wiem czy jest dobrze nagrane czy nie. ;u;

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie oglądałam ani tego, anie tego. Znaczy Naruto to jedynie tą pierwszą serię, ale z tego co słyszałam to druga seria ssie. ;-; A Bleach to Mio mowiła, że jest nudne, ale za to druga moja koleżanka je kocha. Buki też coś mówił o tym, ze praktycznie każdy odcinek jest o tym samym. Ja się nie wypowiem, bo nie oglądałam. Boję się, ze Olimpos będzie jakimś yaoi. ;-; Już w pierwszym rozdziale gościu pocałował gościa, ale chyba to nie było z powodu, że się w nim zakochał (choć tyle dobrego) i wiem, że przez pierwsze 3 rozdziały będzie chodziło o to, by jakiś gościu uratował chyba tego Ganimedesa. (coś w tym stylu)
    Te przygody Sinbada to będzie jedno OVA (na MAL'u tak pisze). W sumie zauważyłam, że Magi nie ma żadnych speciali czy cuś, a są takie extra chaptery. Mają one po około 5 stron, ale są ciekawe i takie krótkie odcinki byłyby fajne. Akurat jednego z nich użyli do pokazania historii Kougyoku, kiedy poznała Ka Koubuna. Jestem ciekawa czy użyją takiego jednego jak Morgiana spotkała tą Grupę Fanalis (nie pamietam jak siebie nazywali), bo jest to chyba jako dodatkowy chapter w 20 lub 19 tomie, pod koniec arcu w Magnostadzie. A wracajac do tych przygód Sinbada, to jak na razie teraz w 2 tomie są w takim labiryncie (współpracuje z Hinahoho),którego chcą sdobyć też Drakon razem z Jafarem i jakimiś innymi ludźmi. Jafarek taki mały, ale wątpię, że będzie scena na temat spotkania Judara. To pewnie by był dopiero 5-6 tom, a nawet nie wiem czy tyle będzie (bo pewnie bd musieli jeszcze spotkać Masrura). Judara przeszłości nie zrobili, bo Sinbad miał te swoje przygody i siedem lochów. U Judara byli mogli jedynie jak się przystosowywał do swojej mocy i Al Sarmen.
    Skonczyłam już 3 rozdział i, niektóre rozdziały będą krótkie, a nie które długie. Zależy to od pojawiania się Niko w odcinku, choć jak są te sceny, w których się nie pojawia, to je jakoś opisuję, wpycham jakieś inne momenty. Twoje opowiadanie to było takie miłosne love story, a niektóre sceny mnie rozśmieszały, jak Kouha skaczący z okna krzycząc "To koniec". xD Czyli rozumiem, że teraz będziesz opisywać dzieje z Magnostadu i na tym koniec? :c Nie! Nie zgadzam się! xD
    Ja jak śpiewam tak dla siebie, to wydaje mi się, że to ładnie wychodzi. Kiedy nagrywam to wychodzi takie eee przecież to lepiej brzmiało. Przy nagrywaniu tez nie czuję tego luzu, co mnie smuci. :c A muszę w tym tygodniu tyle tego nagrać. ;w; Nie! Następnym razem nie zgłaszam się do wszystkiego! (I tak to zrobi >D )

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) U mnie pojawił się nowy wpis, zapraszam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję, czytałam już na temat różnych diet podczas anemii i mam zamiar się do nich przystosować. :) Zwłaszcza, że lubiłam sobie zjeść dużo słodyczy, a z owocami czy warzywami gorzej. ;-;
    Niestety, wiem, że życzą mi najgorszego, bo nie raz mi to mówili. xd Bardzo mnie tam nie lubią i samo to mi nie przeszkadza, ale tęsknię za tym, co było w poprzedniej szkole, gdzie każdy lubił każdego i umieliśmy się dogadać.
    Eee, Daniel nie przeprosił i ja też nie przeprosiłam, musiałaś coś źle przeczytać. xd
    Przetrwam, przetrwam, jeszcze tylko ponad dwa lata, damy radę. ;> Miejmy nadzieję, że poznam w liceum ciekawszych ludzi tak jak ty. :D
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. A no, gbur i idiota, ale cóż poradzić. Zrobił się taki po części przeze mnie, gdybym go nieustannie nie dowartościowywała to może nadal byłby takim skromnym, nieśmiałym chłopakiem, a nie pewnym siebie łamaczem serc. :/ Jak zwykle Nave chce pomóc i wszystko pogarsza. :c
    E, ja właśnie słyszałam, że słodycze to nie jest dobry pomysł przy tej chorobie xd i że należy je ograniczyć do minimum, zwłaszcza tłuste ciasta i ciastka, bo nie zawierają żelaza.
    Mam wielu znajomych z innych klas. ^^ Jeśli chodzi o moją IB to kręcę się tylko z Dominikiem, taką jedną Weroniką i koleżankami z podstawówki, a reszta jest z innych klas, mam w czym wybierać, bo jest ich u nas aż 17. xdd Ogółem nie narzekam, ale i tak najwięcej czasu spędzam z tymi, których nie lubią, no bo muszę. :p Niech se będzie tak jak jest, mam się z kim spotykać i z kim gadać. ^^ A ich opinia o mnie nie rusza. c;

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i dobry uczynek, ale to wszystko tak jakoś potoczyło się w złym kierunku. xd Haha, tak, czekolada gorzka pomaga, ale ja akurat jej nie znoszę. xD Troszkę będę musiała się przemóc. ^^ No wiadomo, ale jednak słodycze sprawiają jakąś przyjemność i ciężko zrezygnować. xdd Ale ostatnimi czasy ogółem jadłam bardzo mało, więc nie będzie dużego problemu. To było trochę dziwne, że spośród 30 osób w klasie pani wybrała akurat mnie i jego. Chyba naprawdę Bóg tego chciał. :p
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za komentarzyk Aggie <3
    wiele to dla mnie znaczy, będę dumna gdy przekonam kogoś do obejrzenia chodź jednego tytułu. Wiem że ludziom się to może spodobać, czasem po prostu nie wiedzą że anime jest tym samym co film, tyle ze animowanym. :)
    Dziękuję raz jeszcze ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  21. rozumiem cię :)
    ja mam ferie, w końcu odpocząc można ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie nowa notka, zapraszam. ;**
    I co tu tak cicho? :c

    OdpowiedzUsuń