wtorek, 31 grudnia 2013

Nowy Rok i imprezka czyli.... japońskie słodycze rządzą!

Znów nie miałam czasu na pisanie tu czegokolwiek.... Święta minęły aż za szybko, ale w miłej atmosferze. Zaraz potem poszłam załatwiać praktyki w przedszkolu i od razu mnie przyjęli do grupki maluszków - te dzieciaki są takie kawaii, że praca z nimi będzie przyjemnością. Zaczynam od 3 lutego, a już nawet trochę ich przypilnowałam na dzień dobry - słowem: będzie fun ^^

Z anime dziś obejrzałam Paradise Kiss oraz Dramę do tego. Na początku nie mogłam przekonać się do kreski. Z każdym kolejnym odcinkiem było lepiej, a fabuła także mnie wciągnęła. Nie mogę sobie przypomnieć tematu mody w dotychczas oglądanych przeze mnie anime, więc też to taka odmiana ;)

Tak samo jak nie spotkałam się także w anime z arabskimi klimatami! Obejrzałam pierwszą serię Magi, a drugą śledzę na bieżąco. Szybko się oglądało i nie nudził mnie żaden odcinek (o dziwo, chociaż nie chciałam się za to zabierać, bo jakoś mnie nie przekonywało....)! Zdecydowanie polecam ;-D 

Wiem, że ostatnio moje notki składają się w większej części z fotek, ale po prostu obrałam taką formę, bo moim zdaniem obrazy nieraz wyrażą więcej niż słowa ;-) A przynajmniej jest to jakaś alternatywa na szybką notkę kiedy braknie czasu na cokolwiek ;P

Oto bohaterowie, których polubiłam najbardziej:

Alladyn (główny bohater)












Alibaba (przyjaciel głównego bohatera)












Hakuryuu (jest księciem i później się do nich dołącza)












Jafar (doradca Sinbada, którego w tej notce nie uwzględniłam, ale jest...przystojniakiem XD)












Kouha (jeden z książąt, można powiedzieć, że przybrany brat Hakuryuu)












Sphintus (współlokator Alladyna)












To bohaterowie, którzy naprawdę mnie urzekli charakterkiem i wyglądem, ale jest ich więcej.... pomijając tylko matkę Hakuryuu (jej to nienawidzę >.<). Niektórzy często się nie pojawiali przez to nie wykazali się niczym specjalnym, wiec nie mam na ich temat zdania po prostu ^^

Na zakończenie części o Magi dwie ich wspólne fotki:

































Tu jest nawet Sindbad i Morgiana (pominęłam ich ;-D)




No dobra to teraz przejdźmy do głównego tematu czyli do imprezki! Otóż wczoraj razem z kumpelami siedziałyśmy u Sandri i miałyśmy japońską imprezkę. Obejrzałyśmy chyba z tysiąc filmików, czytałyśmy fanficki, słuchałyśmy japońskich utworów i.... wcinałyśmy różne japońskie słodycze!!! *.*

Zrobiłam sesję fotograficzną tych pyszności i postanowiłam opisać większość z nich:

Krakersy sojowe




















To zdecydowanie zniknęło nam najszybciej. Małe chrupiące kuleczki niczym chipsy. Niby to słodkie, niby słone - ale pyszne. Szkoda, że tak mało ich w tej torebeczce ;(

Kit Katy o smaku zielonej herbaty




















Zaskoczyło mnie, że nie są aż tak słodkie jak się spodziewałam.... trudno opisać ich smak, jest taki mdły, a jednak smaczny mimo wszystko. No i po raz pierwszy widziałam zielonego KitKata (zielona czekoladka XD)

Ciasteczko z wróżbą




















Chrupiące i można je przełamać na pół, a w środku znajduje się karteczka z drobniutkim napisem po angielsku, ale da się przetłumaczyć, bo w miarę prostym językiem. Samo ciacho smakiem przypomina nic innego jak rurki (bez śmietany) ;)

Ciasteczka Pandy





















Są w trzech smakach: czekoladowe, truskawkowe, śmietankowe. Różnią się tylko nadzieniem, bo z wierzchu na nich narysowane są różne pandy ^^ Kruchutkie, lekko zrobione na słono (otoczka, wyłączając nadzienie) - tyle można o nich powiedzieć

Ciasteczka Koale




















Są kawaii *.* Maja cudny kształt i wzory koalek, oraz orzeźwiające truskawkowe nadzienie! Uwielbiam na nie patrzeć i patrzeć w nieskończoność ;))

Ciacha Pandy 2




















Mała ilość w pudełeczku, więc trudno cokolwiek o nich powiedzieć o ich smaku.... Mają duuużo czekolady i intensywny truskawkowy zapach. No i słodziutki wygląd różnych pyszczków pand do kompletu ;))

Ciasteczka rybki







































O smaku mlecznym i czekoladowym. Z wyglądu niezbyt przypominające rybę, ale za to chrupiące i pyszne. Czekolady w tym prawie nie wyczułam, choć w tym pierwszym było coś na smak lukru

Żelki


 




































O smaku kiwi i brzoskwini. Każda bardzo orzeźwiająca, nawet mojej mamie zasmakowały XDDD Estetycznie w papierki zapakowane, no i w torebce jest ich sporo! Polecam coś takiego sobie kupić raz na jakiś czas ;D

Pocky




















No bo co to za impreza bez pocky??? ;P Miałyśmy ich sporo.... Tu akurat te zwyklejsze czyli czekoladowe i truskawkowe! Oczywiście wszystkie pyszne, trafiły się także Mikado, które dorównują tym japońskim mimo wszystko (no i można je kupić w centrum koło mojej chaty, a to ważne XDD) 




















Te o smaku zielonej herbaty mają bardzo grubą polewę z zielonej czekoladki. W smaku są takie same jak Kit Katy, odkrywcze, co nie? ;D




















Tu są natomiast pocky o smaku mlecznej truskawki, a o dziwo były bardziej orzeźwiające i intensywniejsze w smaku niż te zwykłe truskawkowe. Nieraz można się miło zaskoczyć ;)




















Mleczne miałam już kiedyś, a bananowe dopiero poznałam na imprezce. Wcale nie są mdłe, a przeciwnie: bardzo smaczne! Szkoda tylko, że ich tak malutko było ;((




















No i na koniec znienawidzone przeze mnie pocky o smaku białej herbaty, których zdecydowanie nie polecam! A wyglądały tak smakowicie.... Nie jestem fanką tego specyficznego smaku, a zazwyczaj lubię takie mdławe klimaty XD Jednak jest to moje zdanie i może komuś by nawet zasmakowały, kto wie ;/

To już koniec tej notki, dziś mamy Sylwestra więc bawmy się kochani!!!! <3

Wesołej i hucznej imprezki życzę, wiele radości i drinków do picia (niekoniecznie alkoholowych) ;******

Magi Christmas





















Morgiana Mikołaj - jak uroczoooo *.*




















Dodatek do całości: śliczny filmik z Morgianą i Hakuryuu (moja ulubiona parka)



22 komentarze:

  1. Na początek 明けましておめでとうございます (szczęśliwego nowego!)

    Haha. Co za zbieg okoliczności tez oglądnęłam ostatnio Paradise Kiss. Ale drugi już raz. Uwielbiam Ai Yazawa za tą historię i za Nana <3 Jeśli chodzi o porównanie filmu i anime Paradise kiss to wydaje mi się, że film jest niebo lepszy. W aniem wkurzała mnie nieco kreska. I to, że często nie było pokazywanych twarzy podczas rozmów (takie dziwne kadry)...
    Pocky, pocky... Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm te słodycze wyglądają niesamowicie! Mam w planach sama napisać notkę o ocenianiu Japońskich słodyczy ;) Myślę, że niedługo u mnie się pojawi :)
    Jeśli chodzi o te białe kocie łapki, to jeśli jesteś chętna, to pisz do mnie na maila, może jakoś się dogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi tym smaka narobiłaś :C. Pocky o smaku zielonej herbaty moje ulbuione jak na razie :D. A ja własnie obejrzałam jeden odcinek Magi i stanęłam. Ale z pewnością kiedyś w końcu nadrobię! Pozdrawiam i trochę spóźnione wesołych świąt & szczęśliwego nowego roku :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego z okazji nowego roku :D !!!
    wszystkie dzieci są kawaii :D
    a tu jak zwykle wesoło, z tym że nie było mnie tu jakiś czas ;D
    nie wiem czy mnie pamiętasz, kiedyś prowadziłam bloga
    miku-hatsune.bloog.pl - dość dawno temu, ale znałyśmy się w blogosferze :)
    te słodyczaki wyglądają pysznie :D mniam <3 :)
    pozdrawiam cieplutko + obserwuję <3 :)
    buziaki :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :D mhm .. słodycze ! ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Anime z arabskimi klimatami? W życiu o takich nie słyszałam. Pomysł na zrobienie posta ze słodyczami japońskimi mi się podoba. Wyglądają smakowicie. Jadłam tylko pocky tylko czekoladowe! Jestem ciekawa innych smaków

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wymienionych próbowałam tylko Pocky, bo było o nich dosyć głośno.
    Chętnie bym popróbowała więcej z mojej ukochanej Azji. *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boże jak zobaczyłam Magi, to notka mnie od razu urzekła. *.* Ja ciągle piszczę jak wychodzi nowy odcinek (nie chcesz wiedzieć, co się działo, jak wyszedł nowy OP i END ostatnio). Także śledzę mangę po ang. na bieżąco. ^^ Uwierz - będzie się działo! *^*
    Lubię Magi, bo praktycznie wszystkich bohaterów uwielbiam. xDD No tam kilka osób się usunie, ale większośc jest boska. Wszyscy coś w sobie mają. Ale najbardziej kocham Judara i Kouhę. < 33
    Ach te japońskie przysmaki. *. * Wciąż mam w swojej szufladzie w biurku czekoladowe pocky, których nie zjem pewnie do czerwca. Tak mi ich szkoda, bo drogie są. Ale nie no, impreza na maxa. :''D
    Z Magi znalazłam dużo fajnych AMV (takich bardzo fajnych AMV). Jak chcesz mogę ci kiedyś je podesłać, bo naprawdę warto. : 33 Ja właśnie mam dylemat czy bardziej wolę AliMor czy HakuMor. ._. Lubię też parę Judala i Kougyoku choć wątpię, ze w mandze się ono spełni.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie ktoś kto mnie rozumie. *^* Zwykle ludzie mówią "O Boże . . ." jak mówię im o Magi już po raz setny. xDD Prześle na maila AMV, moze niektóre już widziałaś. Nie wiem czy chcesz jakieś z niconicodouga, bo tam są moje ulubione. *^* Ja własnie oglądam nowe odcinki po ang. xD W niedzielę tak koło 13-14 se oglądam po ang., a w pon. po polsku + nowy chapter mangi po ang. No chyba, że wychodzi nowy tom to trzeba czekać i czasem nie wiem, kiedy nowy wyjdzie. ;-; A jak się wkurzyłam, kiedy ludzie mieli urlopy i nie dali 13 odcinka. Rozumiem, że ludzie powinni mieć ten urlop przed Sylwkiem, ale . . . D: Ja rozpaczam nad tym, że Judar mało się pojawia. Jak na razie był tylko w 12 odc., a później tylko też na chwilę się pojawi. ;'c W tym arcu pojawia się dwa razy. ;-; A mi się wydaję, że arc o Magnostadzie będzie trwał aż do 25 odcinka, nie zaczną pewnie kolejnego arca, bo dopiero się praktycznie w mandze zaczął (ale mam nadzieję na większą ilosć odcinków bądź szybką trzecią serie </3 Ale Titusa szczerze na początku, kiedy zobaczyłam go na zdjęciu, pomyliłam z kobietą. Dopiero wiki mi to uświadomiła. xDD Ale przez to słodki jest. *u * Mój cały tumblr jest zawalony Magi. xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam cały folder z Kouhą, Judarem, Imperium Kou, wszystkim! xD Właśnie obejrzałam ten 15 odcinek i nie mg się doczekać tej głównej walki w Magnostadzie. *u * Mam nadzieję, że to nie jest jakiś spoiler czy cuś. xd U mnie Mio i Bunny już mają tego dość i trochę wkurzam się, ze ludzie nie chcą tego oglądać, a może grafika nie jest taka super, ale cała fabuła, postacie . . . za dużo słów. *O* Jedynie Hantra mnie rozumie, bo też to ogląda i mi czasem tłumaczy rozdziały po angielsku (i chce mi zabrać Judara ._>). Choć z Bunny obejrzałam kilka odcinków z Magi, podoba jej się w miarę to, to ona nadal nie chce. xD A Mio chciała, ale jakoś nie chce. (tak to było bez sensu). No bo chciała obejrzeć, a dzisiaj do mnie, że . . . nie dokonczyła mi tego. ._> Tylko zrobiła kapryśną minę i pokiwała głową. W sumie . . . ja mam dośc piosenki "Mam tę moc", bo ciągle jest puszczana, to może to to samo? xD Tak se przypomniałam, że piszę fanfiction na podstawie Magi i praktycznie dzieję się to samo co w mandze, ale jest dodana jedna postać - Niko (ja) * u*. xDD Nie mogłam się oprzeć i piszę je od początku roku szkolnego, gdyż czekam na kolene odcinki po polsku. xDD Ale sprawia mi to frajdę, gdyz wymyślam różne scenki kiedy się myje i kiedy idę ze słuchawkami w uszach. x''D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz piszę ten komentarz, bo wylogowałam się zamiast opulikowac to. == Kto wymyślił by przycisk wyloguj się, był bardziej widoczny od przycisku opublikuj?! ><
    AMVki wyślij mi, bo chcę mieć co robić wieczorami na kompie. xDD I tak pewnie je szybko obejrzę, bo to w końcu Magi. Słuchowisko Alibaby i Judara jest świetne. Wydaje mi się, że Kaji Yuki i seiyuu od Judara, dobrze się dogadują. Choć Ono Daisuke od Sinbada raczej też. Znalazłam takie same słuchowiska też z Aladdinem i Sinbadem, Judarem i Aladdinem, Masrurem i Ja'farem i nie jestem pewna co do słuchowiska Aladdina i Alibaby czy znalazłam. W sumie na tumblrze znalazłam fajną scenkę nagraną przez seiyuu. Nic nie widac, ale ich słychać i fajnie tam Judar się śmieje przez sen, jak Kougyoku go łaskocze. xDD W sumie czy Twoim zdaniem oni pasują do siebie lub inaczej czy ma to jakieś szanse? xDD By byli razem? I czy tak samo uważasz, że ending co ostatnio wyszedł, to nie w takie klimaty jaki Magi? Znaczy początek moze, ale dalsza częśc tak troszkę nie. ._> mimo tego i tak jest on fajny. xDD
    Aaa i dzięki czemu zaczęłaś oglądać ten 1 sezon? Co cię do tego skusiło? ; o

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście już polajkowałam wszystkie zdjęcia z Kouhą. x''D Niektóte także skomentowałam.
    Zaraz się zabiorę za te wszystkie AMVki. Juz nie mogę się doczekać *3* Rozumiem ten ból, jak niektóre zostają usunietę. Ja tak miałam, ale niestety nie pamietam, które to były, a niektóre i tak są na niconico.
    Nie wiem czy do paringów mam Tobie za spoilerować, więc jak na razie nie mówię. Choć dokładnie też nie wiem o co w tym chodziło, to Hantra w miarę mi to troszkę wytłumaczył i ja sama z obserwacji też coś wywnioskowałam. Pojawi się nowa jedna para i będzie coś takie ten, no też nowa, ale ten. xD No nie wiem czy za spoilerowac czy nie. ;--;
    Paring Kougyoku i Sinbada raczej już nie wyjdzie, bo Kougyoku jak zaprzyjaźniała sie z Alibabą mówiła coś w stylu "Sinbad był moją pierwszą miłością" i to z takim nastrojem, ze mi się wydaje, że dała sobie z nim spokój. Choć fajna scena była w pierwszym odcinku drugiego sezonu, jak on tak jakby do tańca zaprosił czy coś, choć i tak to była tylko gra aktorska. Mym zdaniem Sinbad był na początku fajny, ale teraz dopiero poznaję się jaki on naprawdę jest.
    Ending z tą melodią był fajny. Początek jest fajny i refren. Refren jakoś tak znowu nostalgię robi, nie wiem czemu. xDD Ale za to początek tej mocnej nuty w endingu z czymś mi się kojarzy i nie wiem z czym. ._> A co do openingu to uwielbiam ten moment, gdy się pojawia napis "MAGI" i taki fajny pogłos tam jest. Jakoś tak fajnie to brzmi i też coś nowego moim zdaniem to jest. xDD
    W sumie szkoda, że drugi sezon bd miał 25 odcinków. Liczyłam na wiecej, a dzisiaj przeczytałam, że ma mieć 25, bo gościu na magi.wbijam.pl napisał w komentarzu coś takiego. Liczę na 3 serię, bo w chapterze, który teraz wyszedł ciekawe rzeczy się pojawiły (o których wytłumaczył mi Hantra) i jestem strasznie ciekawa jak ta cała historia się skonczy, a nie chcę jej zobaczyć tylko w wersji mangowej. Choć mi się wydaję, ze może wyjdzie ten 3 sezon, ale dopiero jak ten aktualny arc wyjdzie do końca. Szkoda. ;w; Ale przynajmniej jak na razie można cieszyć się serią o przygodach Sinbada w maju. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok, więc pojawi się Olba później w chyba 199 rozdziale, o ile dobrze pamiętam. I Olba zakocha się w Toto, a Toto w nim. Później jak będą płynąć na statku, to chyba Alibaba dzięki Olbie w koncu zrozumie, ze Morgiana coś do niego czuje. I tutaj się poplątałam i wyszło na to, że Morgiana przez to, że była niewolnicą, to nie potrafi się zakochać, mieć tego co chce, dlatego chce być przy Alibabie do końca jako asystentka (coś w tym stylu) króla. Choć później jak Alibaba musi wyjśc za kogoś z Kou (tu bym musiała znów wytłumaczyć i zaspoilerować. ;-;), to wtedy Alibaba przypomina sobie o Morgianie, bo Koumei się spytał czy istnieje jakaś osoba która dla niego jest ważniejsza. A i najprawdopodobniej, to jak ma wyjść za kogoś z Kou, to wtedy najprawdopodobniej wyjdzie za Kougyoku, ale to jeszcze nie wiadomo, bo Sinbad się wchrzanił. >.>
    Tasiemiec mógłby powstać, gdyby było więcej rozdziałów. Cała pierwsza seria była na podstawie około 116 rozdziałów - to w miarę mało. A teraz jeden odcinek składa sie z 3 rozdziałów i zauważyłam, żeby dojsc do końca arcu w Magnostadzie będą musieli przyspieszyć troszkę akcję. No chyba, że to będą 26 odcinki w co wątpię. xD Ale tasiemiec by był fajny, ale pewno mnóstwo fillerów by się pojawiło, co mi nie przeszkadza, gdyż więcej Magi tym lepiej, ale to by mogło trochę zrujnować fabułę, tak mi się wydaję. Ale przeszłośc jakiegoś bohatera, prócz Sinbada. Takiego np. Judara! XD Byłoby fajnie. : 33
    Tak, tak zaraz ci już podeślę. ^3^
    http://www.nicovideo.jp/watch/sm19333469?ref=search_key_video
    http://www.nicovideo.jp/watch/sm19361962?ref=search_key_video
    http://www.nicovideo.jp/watch/sm19823556?ref=search_key_video
    http://www.nicovideo.jp/watch/nm19256207?ref=search_key_video
    http://www.nicovideo.jp/watch/nm19256247?ref=search_key_video
    A i zostało mi jeszcze trochę Twoich AMVek do obejrzenia. Skończyłam chyba na "taki przerobiony ending". ^^ Ale był fajny, choć tylko muzyka była zmieniona. Zaczęły mnie boleć włosy, bo miałam je zaplecione w warkocze, a do tego słuchawki miałam założone i bolało. ;--; I cosplay z Aladdinem, Titusem i Sphintusem był fajny. Z początku uważałam, ze mi się nie spodoba, bo rzadko podobają mi się cosplaye, ale ten mi się spodobał. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nom, dobrze kojarzysz. ; ) Alibaba zakocha się w Toto, ale da sobie z nią spokój, kiedy zauważy, że Toto kocha Olbę, a Olba ją. W sumie . . . wyznali to. >< Troszkę pokrecone, ale bardziej zrozumiem, jak pojawi się to w kolejnej serii bądź polska grupa skanlacyjna dojdzie do tego momentu, co wątpię. >.> Tak wolno to tłumaczą . . . rozumiem, ze mają swoje życie i inne projekty, ale wtedy by mogli pozwalac ludziom na łatwiejszą rekrutację. Ja szłam na typesetting i nie spodobało im się praktycznie to, że nie mam otoczki wokół napisów. >.> A było to czytelne i by mi to nie przeszkadzało, jakaś otoczka. Wazne, że wiedziałabym o co chodzi w mandze. ._> Ale Sinbad przeszkodził w tym miejscu, a może to by się tak rozkręciło: https://24.media.tumblr.com/771656e33d691627b2dbe8e74360096c/tumblr_mzrh115YwW1to7pemo1_500.png
    I w sumie podoba mi się ten obrazek przedstawiony z Alibabą i Kougyoku, jak juz mieli być po ślubie, ze tak to ujmę: http://www.zerochan.net/1658404
    No, chciałabym takie fillery. *.* Bardzo mnie interesuje przeszłośc Judara, ale Kouhy i innych braci też mogłoby być fajne. Lubię całe cesartwo Kou, ale w moim fanfiction nienawidzę ich. x''D
    Spoko, na pewno ci wyślę. Sama bym chciała znaleźć takie podobne rzeczy. ;'. ;

    OdpowiedzUsuń
  16. http://hikikomori-sama.tumblr.com/post/73324867326
    Prosze tu powinno być od razu z tłumaczeniem. ^^Naprawdę było to całkiem fajne. Szkoda, że Judar tak mało mowił. ;-;
    Też nie miałabym nic przeciwko gdyby się ze sobą pobrali. Lubię wszystkich, wiec nawet jakby miał wyjsc ma Morgianę czy Hakuei to by było dobrze. Ważne, że jakiś romans się dzieje. Choć bardziej go widzę z Mor lub Kougyoku.
    Nom trudno jakoś to wszystko opisac w fanfiction, choć ja jakos to lubię robić. Wymyslam dużo scen, ale mimo to nie przepisuje ich na kartkę, bo mi się nie chce, bądź czekam na tłumaczenie kolejnych odcinków. ;--; Robię wszystkie sceny tak jak to było w anime. Przez to pisze to fanfiction od września. I chcę jeszcze wszystko z zeszytów przepisać na komputer, tam poprawić dodac jakieś rzeczy i zrobić to w wersji z widoku Niko i z widoku głównych bohaterów. Dopóki się za to wezmę to pewnie minie, a muszę jeszcze za anime się wziąć. Jak dawno nie dokończyłam żadnego animca. Tylko mangi ostatnio trzy se przeczytałam, bo mi sie nudziło, a Mio wtedy mi podesłała ich dużo. ><
    W sumie . . . przez cb teraz też będę się zastanawiała z jakiego powodu on by mógł płakać. Jedynie na czym mu zależy to na jego braciach to ja nie wiem . . .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nom jego chrapanie i śmiech był tak bardzo słodki. *////* Boziuu chyba sobie nagram jego śmiech i ustawię na SMS'a. >////< Własnie wpadłam na ten pomysł.
    Ja nie wiem czy sparowałabym ich ze wszystkimi, al jedne AMV, które mi wysłałas z Yamuraihą x Jafar, to na serio mnie zaskoczyło.
    Nawet jak tego fanfiction nie dasz na bloga, to mi wyślij. Chętnie se poczytam. Wszystko co jest związane z Magi ubóstwiam. Nawet dwie parki yaoi mi się spodobały - JudalxAladdin i KouhaxAladdin. Nie ubóstwiam, ale toleruję. xD A piszesz swoje fanfiction na kartce czy na komputerze?
    Książki to tylko czytam te, które Mio mi dała, bo tak to innych do czytania nie mam. Teraz czytam "Dziedzictwo" , druga cześć "Wybranych". Jestem chyba od trzech tygodni na 60 stronie. x'D A miałam takie wzięcie na tą księżkę, że przez miesiac pierwsza częśc leżała u mnie na półce, a potem w trzy dni ją przeczytałam, bo nudziło mi się na święta. x'D Ogólnie Mio dba o mnie i pilnuje co ja czytam. >.> I z jakim chłopakiem mam chodzić. ._>
    Ja się będe nad nim zastanawiała dzisiaj, jak będę zasypiać. Może z powodu, ze ma jakas ukochaną, która umiera? W sumie mogłoby być, ale problem jest taki, ze nie ma swej ukochanej. >.>

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamietam, jak bardzo lubiłam "Amnesie" i nagrałam część 4 odcinka na telefon z Shinem i Heroine. Teraz oczywiście już tego nie mam, ale chyba z Judarem się pojawi. x''D
    Oczywiście Tobie podeslę, ale wpierw musze przepisać na komputer i poprawić, dodać wątki, gdyz nie podobają mi się niektóre momenty i musze coś dodać, by były lepsze wspomnienia. Oczywiście, jak na razie się ono nie skończy, ponieważ Magi jeszcze trwa. A powiem ci jedno (taki spoiler), ze w kolejnym chapterze Kouen wraz z Alibabą płyną do Sindrii i wita ich Jafar, Pisti i reszta (choć było ich tylko 5, bo nie było Yamuraihy, Sinbada i Sharrkana). Nie wiem jeszcze o co chodzi, bo dopiero co po chińsku wyszedł i widziałam tylko obrazki. x'D Ale ciekawie się robi.
    Ja ostatnio u Hantry obejrzałam horror, którego ciągle się boję. Był o demonach (egzorcyści itd.) i był oparty na faktach, więc się boję. x'D A jeszcze drugi oglądaliśmy, ale nie w całości i nie był tak straszny (choć mówił, ze dopiero się rozkręca). Pierwszy to był film "Obecność", a drugi "Naznaczony 2". Może oglądałaś?
    To by był w miarę dobry wątek, choć wydaje się, ze Kouha jest taki silny, a w walce w Magnostadzie taki nie był. ;--; Sorry za spoilerowanie, jak nie chcesz to mogę nie pisać. Sinbad x Judar - wszędzie, wszędzie to widzę! xD Na tubmlrze roi się od tego, ale znalazłam fajną mangę z tą parką, gdzie Judar ma chyba miesiąc życia, a później umiera. W sumie ciekawie sie jednego - czy w mandze Judar będzie miał rozpuszczone włosy chociaż raz, bo Aladdin miał, ale nie zostało to pokazane w anime (pierwszy odcinek jak wyrzuca wina na potwora) i czy zaprzyjaźnią się. To byłoby fajne. *O*

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej pokażą tą parkę, bo wątpię, że z niej zrezygnują, bo to byłoby głupie. Dzisiaj obejrzałam własnie dwa odcinki Magi co wyszły (16 i 17), bo z okazji czegoś tam wstawili dwa. Miałam straszną podjarę i w 17 odcinku fajnie ogłosili wojnę (choć oglądałam bez żadnych napisów, bo nie mogłam się doczekać angielskich). Jestem strasznie ciekawa tej wojny, jak to pokażą w anime i wgl. Jak na razie spoileruję sobie czytajac mangę po ang. A co do Kouhy to własnie sobie przypomniałam, że w mandze jest fragment o tym, jak Kouha zdobywa swojego dżina. Nie pamietam w jakich okolicznościach to było, ale wiem, ze było.
    W sumie ogarniasz wieki bohaterów? Bo ja nie! xD Na samym początku Alibaba miał 17 lat, a teraz ma 19, a niektórzy mówią, że ma 20. >.> Możesz mi to wyjaśnić? xD
    Mimo, że są małe szanse pomiedzy przyjaźnią Aladdina a Judarem, to i tak mam taka mała nadzieję, gdyż te wszystkie amv i mady często tak robią, że Aladdin "wybacza" Judarowi i wgl takie to słodkie czasem jest. *.* A w rozpuszczonych włosach byłby on taki awww. *^* W sumie jestem ciekawa czy Magi dojdzie do końca, czy będzie ten finałowy koniec, wybór króla. Byłoby chamskie, gdyby nie było. ;;

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrezygnowali z jednej sceny. Dokładnie nie wiem o czym ona była (o jakiś kartach), ale chyba to nie było nic ważnego. Dowiedziałam się o tym od ludzi z fp "Magi: The Kingdom of Magic". *^* Bardzo ją lubią.
    Też się cieszyłam i dopiero chyba dzisiaj wyszło z angielskimi napisami, a z polskimi pewnie dziś wieczorem bądź jutro. ;w; I co do chapteru Magi to taki chamski kolejny spoiler - wiem, że Alibaba zgodził się dołączyć cyba do Imperium Kou, ale coś w tym ma chyba zwiazek Sinbad. Tak bardzo jestem ciekawa kolejnych rozdziałów. >//< Ale ten wzrok Alibaby na koniec 17 odcinka mnie przeraził. Choć w sumie mam nadzieję, że następny odcinek nie będzie tylko o walce. ;--;
    Też bym chciała by to się przedłużało, ale również ciekawośc zżera. ;; Żeby to tak szybko szło, choć autorka też ma swoje życie, ale ja tak chcę kolejne rozdziały. ;--;
    Dzisiaj Bunny czytała wersję Beta mojego opowiadania i muszę przepisać własnie na komputer, ale ciągle mi się nie chce, ale tak chcę. >< No nie wiem jak to powiedzieć. ;-; Ale też się postaram i mam nadzieję, że szybko przeczytam Twoje ff. : 33

    OdpowiedzUsuń
  21. Znaczy ludziom z fp bardzo się podoba ten moment z kartami, więc sama nie wiem, ale jak to usunęli, to mi się wydaję, że nie było to nic ważnego. W sumie coś tam myślałam, ze usuną niektóre momenty, gdyż nie zmieściłoby się to w 25 odcinkach. Pamiętam, że Sinbad powiedział coś w stylu "Możesz do nich dołączyć, ale nie musisz spełniać ich rozkazów.". Może za tym poszedł Alibaba, ale wiesz to jest jego rodzinne państwo, którego ma być władcą, to też za tym go pociagnęło, choć w sumie szczerze, coś nowego, że poszedł za "złem", a nie "dobrem". xDD Jeżeli Sibada można tak nazwać. Mam nadzieję, ze będzie ta 3 seria, bo jestem strasznie tego ciekawa. *^*
    Nie jestem pewna, ale umrze jedna osoba, ale spokojnie to nikt z Imperium Kou ani z głównych bohaterów. x''D Kolejne 3 rozdziały są głównie o walce, dlatego mi się wydaję, że kolejny odcinek będzie miał w sobie 4-5 rozdziałów. Wtedy już powoli pojawi się ten początek na samym początku drugiej serii (z tymi piaskowymi Ugo). Każdy praktycznie odcinek ma w sobie 3 rozdziały, dlatego idę za nimi. x''D
    No własnie z tymi uczuciami ma podobnie. nie chcę by się skończyło, ale strasznie tego konca jestem ciekawa jak i kontynuacji tego arca. Teraz jak popłynęli do Sindrii, to pewnie coś tak sknocą, że Alibaba jednak nie dołączy do Kou i nie wyjdzie za Kougyoku i wgl wyjdie na dobre. ;w; A to by było coś ciekawego (nie mówię juz o samym ślubie z Kougyoku, ale tym, ze Alibaba będzie należeć do Imperium >>).
    Spoko, spoko ja własnie ciągle chcę je zacząc przepisywać. U mnie też tak jest, że jak się za to zabiorę, to nie można mnie oderwać od tego. xD Pewnie dlatego, tego się boję, że tyle czasu mi to ukradnie, ale jak przecież nic innego nie robię . . . Ale za to zmieniam sobie teksty piosenek, które mają trochę fabuły z mojego ff, co jest bardziej trudne, bo musisz liczyć sylaby itd. xDD

    OdpowiedzUsuń