czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczna notka

Już dawno nie było czasu by coś tu napisać przez egzaminy i załatwianie praktyk w przedszkolu (których jeszcze i tak nikt z nas nie załatwił, wiec przeniesie się to na przyszły rok) , więc pomyślałam, że w końcu nadszedł czas na taką świąteczną notkę XD

Jakie anime obejrzałam przez ten czas?
-Po namyśle to dość sporo ich było (emitowanych), a niektóre się teraz dopiero kończą. Z tych wartych polecenia to: 

Nagi no Asakura - podwodny świat łączący się ze światem lądowym oraz romansik, bardzo miło się ogląda

Coppelion - ogólnie akcja wojenna bardziej, ale polubiłam postać pewnego Haruto w tym wszystkim ;P

Golden Time - słodki romansik, trochę to zakręcone było przez "podwójną osobowość" Banriego, nie przeszkadzał mi też charakterek Kagi Koko, no i sama nie wiem czy Tada pasuje bardziej do Lindy czy do Kagi, wiem to trzeba obejrzeć samemu XDDD

Kuroko no Basuke 2 -świetne jak jedynka co tu więcej komentować

Gyo - horror z chodzącymi rybami, jak ktoś się nie przerazi i nie zwymiotuje przy tym to warte poznania, serio!

Uzumaki - to akurat film z aktorami, straszne to i polecane też.... aczkolwiek tytułowy wir jakoś mnie nie wciągnął ;)



I to tyle o anime, jak większość już wie to skończyłam Naruto Shippuuden (takie przypomnienie), więc jestem dumna bo to mój trzeci tasiemiec (Naruto, Bleach, Fairy Tail) XDD

Aktualnie oglądam Magi i już zdążyłam polubić pewnego blond bohatera, ale jestem dopiero na 12 odcinku, więc wiele przede mną ^.^


Co do świątecznej notki to będzie w niej sporo fotek bo chcę przedstawić moje prezenty przedświąteczne, które będą zapakowane na święta (no bo przesyłki zamówione przez rodzinkę przyszły za wcześnie i tajemnicą one nie zostały) ;-D


Na początek słodycze japońskie + moje wygrane Kitkaty z Yatta.pl (z Kate robimy japońską imprezkę na Nowy Rok, więc będą idealne) Trudno się powstrzymać przed zjedzeniem, oj trudno *.*:






No to teraz różne moje japońskie gadżety te prezenciki z różnych źródeł, o których wspomniałam ;-)

 Skarbonka Japonka z Empiku po przecenie - kupiłam ją podczas świątecznych zakupów, jest taka kawaii <3

Kolekcja przypinek z całego roku, nie sądziłam, że mam ich aż tyle! XD 

Poduszkę Miku dostanie na święta moja młodsza siostrzyczka - już się cieszy chociaż z tych otakowskich rzeczy to dostanie tylko tą, bo ona za bardzo się tym nie pasjonuje ;)


Ja za to dostanę taką z Tomoe (Kamisama Hajimemashita) - Shiro Lisek pięknie na niej wygląda, a poducha jest duża i mięciutka ;*


Dostanę jeszcze mięciutki piórnik z przywieszkami z Fairy Taila *.*

I torbę z Shingeki no Kyoujin (Attack on Titan) - ostatnio oglądałam special do tego anime nawet ;P Eren, Mikasa, Levi oraz Armin (nie ma go na tej torbie niestety) rządzą! 

A teraz coś nie związanego z Japonią, ale także również bardzo fajne:

czyli bidon z Powerade (ma opaskę z moim nickiem). Długo mi go przesyłali, ale najważniejsze, że w końcu dotarł ^^

Na koniec notki taki świąteczny akcencik w wykonaniu Ciela i Sebastiana z Kuroshitsuji:

Wesołych świąt minna!!!! ;-*******




6 komentarzy:

  1. Coś tak nie po twojemu się rozpisałaś. Tak... Bardzo krótko :)
    Czuję święta już od dłuższego czasu, już pierwszy śnieg mi o nich przypomniał! Achh.. jak cudnie, że to już nie długo !

    Anime, tak bardzo nie mam ostatnio na oglądanie anime... Jakoś częściej trafia mi się oglądanie dram (koreańskich) albo coś z klasycznego kina japońskiego (stare, stare produkcje:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Te słodycze wyglądają przepysznie ^o^
    メリークリスマス Aggie-chan ♥ Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, aż brak słów! Tyle japońskich rzeczy... Ukradnę ci je, spodziewaj się mnie niebawem :D. Pozdrawiam, wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko jest sliczne i slodkie <3
    Te słodycze fkiefjwwdWE!@@$wd *.*
    Piękna poduszka z Tomoe ;3
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Wesołych Świąt Aggie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomoeeee💖❤😍 gdzie kupiłaś !???

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń