czwartek, 29 sierpnia 2013

Powrót, ale nie wiem na jak długo XD


Hejka! Wiem, że dawno nie pisałam, ale jest to spowodowane małą awarią mojego komputera.... Przez ostatnie tygodnie korzystałam z laptopa mamy, bo najzwyczajniej w świecie u mojego padła bateria >.< I na razie działa tylko jak jest podłączony, choć to zawsze coś, bo nareszcie mogę dodać nową notkę ^^ Nie wiem jednak kiedy pojawi się następna, nowa bateria będzie trochę kosztowała, więc na razie staram się po prostu nie przeciążać komputerka, by nie wydawać kaski - to się jeszcze zobaczy w każdym razie ;)) W końcu trzeba cieszyć się chwilą czyż nie? ;D

U mnie codzienna codzienność, czyli: oglądam anime, czytam mangi i rożne pozostałe zajęcia (lekka nauka japońskiego, czy spotkania z kumpelami). A oto moje animowe plany:

Ostatnio trochę serii mi się uzbierało, które obecnie oglądam:
 -Brothers Conflict
 -Free!
 -Danganronpa the Animation
 -Kimi no Iru Machi
 -Fantasista Doll
 -Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
 -Inu to Hasami wa Tsukaiyou

To emitowane na ten sezon. 

Poza tym obejrzałam movie do Madoki i Ao no Exorcist oraz Fairy Tail X Rave ;3

Poza najnowszymi seriami bardzo spodobało mi się Hataraku no Maou-sama! - świetny pomysł, by demony z innego świata prowadziły codzienne życie w Japonii ^^ Z bohaterów najbardziej przypadli mi do gustu Maou, Emilia, Urushihara (maniak komputerowy) i Alsiel (taki blondyn, który służy Maou). 

Oto oni jak wyżej wymienieni:































Na koniec przedstawię mój najbardziej spontaniczny wyczyn jaki na te wakacje nawet nie planowałam.... Mianowicie obejrzałam pierwszy sezon Code Geass!!! jest to na tyle dziwne, bo ta seria była akurat na końcu mojej długaśnej listy tytułów do obejrzenia, ale ciekawość jednak wzięła górę ;-) Nie żałuję, ze to obejrzałam, świetna akcja i bohaterowie. A obsesja Leloucha na punkcie stworzenia idealnego świata dla swojej siostry jest bardzo podobna do obsesji Kiry z Death Note. Pomysł z Geassem naprawdę fascynujący i niezwykły ;P i jeszcze był do tego fajny dodatek o Nanally (siostrze Lelou) w Krainie Czarów ^^ Warto trochę czasu na to poświecić, a przede mną jeszcze drugi sezon tego anime ;3

Z bohaterów najbardziej polubiłam Lelou i C.C (o niej jeszcze nie zbyt w pierwszej serii się dowiemy, ale może druga coś wyjaśni więcej):



































Bonusik C.C. and Nanally ;)













I to by było na tyle jak na dziś! Do przyszłego wpisiku, papapa ;*****


5 komentarzy:

  1. Hejkaa ;3
    Ojej, awaria komputera to istna katastrofa dla takich nołlajfów jak my! ;__; xDD Oby niedługo wszystko wróciło do normy. ^^
    Jaaa, u mnie z oglądaniem anime w tak cieniutko. :P
    Oglądałam kilka odcinków Code Geass i resztę mam w planach, niestety, z moim słomianym zapałem nie mam pojęcia, kiedy uda mi się je obejrzeć. :/
    P.s. Zapraszam do mnie na nn. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wymienionych anime oglądam tylko Free xD. A teraz jestem na 100 którymś odcinku Fairy tail i dalej nie mogę, bo fillery się zaczęły xd. Nie wiem jak to przetrwam xd.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znikaj znowu ! Nie znam wielu z opisanych przed ciebie tytułów i coś czuję, że muszę nadrabiać x.x

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że Ty jak ja pojawiasz się i znikasz :)
    Życie, niestety.
    Ciekawe anime teraz oglądasz... ja nie mam ostatnio na nie czasu, ale na pewno jak się troszkę uspokoi to wrócę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ty podobnie jak ja z tym znikaniem ;) tylko ty się chociaż pojawiasz
    życzę weny i czasu :)
    victorias-secret-fan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń