niedziela, 7 lipca 2013

Co tam u mnie nowego i drugi rozdzialik opka ;P

Nareszcie mam trochę czasu w te wakacje to naskrobię coś na blogu ^^ Muszę przyznać, że milutko mi mijają ;-) Ostatnio robimy sobie z kumpelami weekendówki -czyli takie wypady do centrum na pogaduchy i zakupy! No i w Empiku doglądamy czy są jakieś mangowe nowości ;) Wczoraj kupiłam Dengeki Daisy 9 i Spice and Wolf 2 ;P A Kate Doubt 2 i Puella Madoka Magica - później się nimi wymieniamy ^^
Jak na razie napisałam 10 rozdzialików i jeden dodatkowy mojego opka do Sukisyo. Niko ma rację, że gdyby głównym bohaterem był Sasha z Seikona byłoby mega zabawnie, ale to nie ta tematyka niestety XDDD Kate już czytała całość tego opka, bo wydałam je w formie takiej mini książeczki, początkowe rozdziały są bardzo krótkie, więc pewnie znów będziecie pisać, że chcecie więcej, dłużej i takie tam, ale się rozwijają z biegiem wydarzeń, więc trza być cierpliwym ;D   
Cóż jeszcze mogę napisać... z anime obecnie oglądam Seikon no Qwaser, bardzo fajne, troszkę szokujące, parka Sasha and Mafuyu jest świetna ;P Tylko, że długie bo ma 24 odcinki i 12 drugiego sezonu, ale wynagradza to wciągająca fabuła ;> Niedawno oglądałam Kuroko no Basuke -anime o koszykówce i dodatkowe OAV ki do tego, extra to było! Niedostrzegalny Tetsu i Tetsu 2 (kto to jest taki to już trzeba zobaczyć samemu ;P) oraz Kise (przystojny model i koszykarz w jednym), moim zdaniem byli genialni ;3
No i teksty Izukiego rozśmieszają na całego XDDD
Ostatnim anime, które oglądałam był rewatch Uta no Prince -sama, ponieważ Kate obejrzała pierwszą serię i o tym gadałyśmy na naszym spotkanku... jak na połączenie haremówki z muzycznym anime, nie jest źle ^^ Najbardziej lubię Ittokiego i Cecila, choć reszta chłopaków także niczego sobie *.* Jednak nie chcę się tu rozpisywać o zespole Starish za bardzo, więc od razu przejdę do drugiego krótkawego rozdziału opka ;))


Tej nocy miałam bardzo dziwny sen. Ciemność...Jakaś cela.... i ten paniczny strach.
-Yoru...Yoru...Nie zostawiaj mnie!
Słyszałam głos, coraz cichszy i cichszy....
Zerwałam się z łóżka oblana zimnym potem. W sercu czułam ból i ogromną tęsknotę. Jednak nie umiałam logicznie wytłumaczyć tego stanu rzeczy.
-Aggie-chan! Wszystko w porządku? -teraz dopiero zobaczyłam poważnie się we mnie wpatrujące oczy Sunao.
Otrząsnęłam się czując jego dłoń na swoim ramieniu.
-Nie, nic mi nie jest. To tylko zły sen. -zebrałam się na lekki uśmiech
-Hee, a wydawało się to takie poważne. Nie, żeby mnie to obchodziło. -zarumieniony odwrócił się do mnie plecami
"Trafił mi się niezły tsundere" -pomyślałam i westchnęłam zrezygnowana
Teraz dopiero przyjrzałam się mu dokładniej. Był gdzieś około mojego wzrostu, bardzo szczupły, ubrany w biały komplet coś na krój męskiego mundurka szkolnego. Miał bardzo długie jasnoróżowe włosy związane czerwoną wstążką w kucyk. I te jego duże brązowe oczy komponowały się idealnie z jego delikatnymi rysami twarzy. Gdyby nie ta jego chłodna postawa byłby całkiem słodki i uroczy.
-No nic, muszę się do ciebie przyzwyczaić. A tymczasem idę pod prysznic.
Jak powiedziałam tak też zrobiłam. W mojej głowie kłębiło się coraz więcej myśli, których nawet chłodna woda nie była w stanie uspokoić.
"O co w tym wszystkim chodzi? Skąd on mnie zna? Co to był za sen? i dlaczego on nazywa mnie "Yoru"? Muszę się uspokoić i lepiej rozeznać w sytuacji."
Gdy wróciłam odświeżona i ubrana w zwykłe ciuchy, Nao siedział na swoim łóżku mając w rękach moją różową koszulkę.
-Co robisz? -spytałam z zaskoczoną minką
-Znalazłem to na podłodze, więc chciałem złożyć i odłożyć na miejsce. A co myślałaś? -szybko wstał i odłożył elegancko złożony ciuszek na półkę w szafie
-Wiesz.... nie wnikam, ale to wyglądało jakbyś...
Miałam ochotę się z nim podrażnić lecz zadzwonił mój telefon.
-Niby jak to wyglądało?! Dokończ, jak już zaczęłaś! -Nao się pieklił, a ja spojrzałam na wyświetlacz
-Shin? Nao, uspokój się na chwilkę. Proszę... -po tych słowach pełnych powagi uciszył się zaskoczony, a ja odebrałam telefon od mojego przyjaciela z uczelni.



Jak na razie to tyle! ;3 Wiem, wiem...króciutko i treściwie, ale obiecuję, że dalej będzie już tylko lepiej ;D 

Na zakończenie daję filmik w temacie opka czyli: character song "Place" w wykonaniu Sunao ;*****



5 komentarzy:

  1. Czytając cię Aiko właśnie sobie uświadamia, jak dawno anime nie oglądała... Jakoś zabiegana jestem w te wakacje, niby nic nie robię, a na nic nie mam czasu -.-

    Ano krótkie, w sumie nie wiem co mogę napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuroko no basuke, ahh nie mogę się doczekać nowego sezonu :D.

    Krótkie... Ostrzegałaś, że krótkie, ale myślałam, że trochę mniej krótkie będzie to krótkie opowiadanie... Cóż, czekam na dalszy ciąg :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No a moja wina, że mi się skojarzyło z Sashą ?! XD
    Ja obejrzałam tylko z Bunny drugi sezon Seikon no Qwaser, więc może się niedługo zabiorę za 1, ale najpierw muszę dokończyć Magi, potem jakieś nie dokończone anime aż w końcu zaległe speciale i OAVki XD ostatnio obejrzałam całe Jigoku shoujo co miało 3 serie po 26 odcinków, więc . . . nie wiem jak to powiedzieć, ale anime c 25 odcinki jest dla mnie niczym, znaczy . . .szybko oglądam ; p
    Nooo . . . króciutkie te Twoje rozdzialiki :3 Ale jeżeli potem będa dłuższe to nic ^^ poczekam xD
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo !
    Mam nadzieje że jeszcze mnie pamiętasz ^.^ Wracam do blogowania ! Zapraszam na mojego nowego bloga : http://ushinawareta-yume-mio.blogspot.com/ i mam do cb dwa pytania : Czy mogłabyś informować mnie o nn ? Oraz czy moge dodać cię do elity ?
    Pozdrowienia Mio :**

    OdpowiedzUsuń