poniedziałek, 1 lipca 2013

Takie różne informacje;*


Korzystając z pomysłu Aiko i tego, że mamy piękne wakacje postanowiłam iść za ciosem i także założyć sobie Fun Page. Przynajmniej wykorzystam moje pomysły dotyczące filmików i fotek, które na blogu w jednej notce raczej by się nie zmieściły ^^  Tak więc stronka dopiero będzie się rozwijać, a na mały początek to już wygląda ona tak: 

https://www.facebook.com/pages/Aggie-Storm/475199642570818

No więc komentujcie, polubcie i takie tam ;))

Druga sprawa dotyczy Tagu, który otrzymałam od Naji. Arigato teraz na niego odpowiem ;D



 1. Lubisz anime? Od jakiego czasu oglądasz? Jakie było Twoje pierwsze anime? Jakie jest Twoje ulubione anime?

Oczywiście, że uwielbiam! XD Oglądam od bardzo dawna, tak dawna, że aż nie pamiętam... Niektóre nawet oglądałam nie będąc świadomą, że to anime (np. Pokemony, Spirited Away: w Krainie Bogów itp.). Moim pierwszym świadomie obejrzanym anime było Tsubasa Chronicle, Saiunkoku Monogatari i reszta, które emitowali później na Hyperze ^^  Trudno wybrać ze wszystkich tytułów jakiś ulubiony, ale bardzo, bardzo polubiłam Gravitation nie wiedzieć czemu ;P


2. Jaki kolor jest Twoim ulubionym i dlaczego?
 

Lubię takie kolory jak: wszystkie odmiany zielonego i niebieskiego oraz jasny róż i fiolet. Nigdy nie mogę się zdecydować XD Nawet nie wiem dlaczego lubię dany kolor - musi po prostu pasować do danej rzeczy, chyba o to w tym chodzi ;))

3. Gdybyś miał/a się utożsamić z jakimś zwierzęciem, to z jakim i dlaczego?
 

Z kotem bo jest taki nieufny w stosunku do obcych, niezależny i lubi chodzić sam własnymi drogami.... ale też bardzo lubię psy i to właśnie ich cechy bardziej przejawiam w stosunku do przyjaciół i rodzinki ^^

4. Lubisz czytać książki? Jaka książka jest Twoją ulubioną? Jaki autor jest Twoim ulubionym?
 

Ostatnio bardziej czytam mangi, ale z książek bardzo polubiłam horrory Stephena Kinga: Cujo i Noc Wilkołaka. Te dwie zaliczam właśnie do ulubionych ^^ No i autora w takim razie również, no ;D

5. Jakie masz plany na wakacje?
 

Cotygodniowe (weekendówki, jak je nazywamy XD) spotkania z kumpelami w różnych miejscach oczywiście w weekendy, zakupy, oglądanie anime i czytanie mang.... Takie tam zwyczajne sobie rzeczy, ale także myślałam o wyjeździe nad morze, na plażę! UMI DAAA! XDDD

6. Jakie kraje najbardziej chciałbyś / chciałabyś kiedyś zwiedzić?
 

Japonię co chyba jest oczywiste ;) Anglię (London), Amerykę, Francję chyba tyle, chociaż mogłam coś pominąć ;P

7. Czy miałaś/eś kiedyś do czynienia z jakimś zjawiskiem paranormalnym? :D
 

Jakby się tak zastanowić to raczej nie, chociaż na moim strychu ostatnio słyszałam dziwne odgłosyyyy ;-) Ciągle mam stracha jeśli o duchy chodzi, a przecież wiadomo, że wszystko da się logicznie wytłumaczyć, hehehe ;P


Jako dodatek do notki mogę wstawić pierwszy krótki rozdzialik opka na podstawie Sukisyo, które zaczęłam oglądać i właściwie już je kończę ;P Anime mi się spodobało, choć to Kate namówiła mnie do jego oglądania i długo nie mogłam się za nie zabrać.... zaznaczam, że tym razem opko pisałam ja (prawdziwa Aggie), więc nikt o plagiat czepiał się nie będzie! ^^

A więc rozdział nr 1: Aggie i Sunao

-Yoru....Yoru....

W nocnej ciszy dało się słyszeć tylko cichy szept. Jednak był on na tyle głośny i pociągający, że się obudziłam. Chciałam się poruszyć, ale coś skutecznie mi w tym przeszkadzało. Było to coś ciężkiego, przygniatało mnie. Poczułam ciepło na swoim ciele i całkiem oprzytomniałam. Na mnie leżał chłopak, o dużych brązowych oczach. Jedną dłoń trzymał pod moją koszulką centralnie na mojej piersi, a usta niebezpiecznie zbliżył do mojej szyi (dop. autorki: Skojarzenia z wampirami? Nie, nie tym razem XD).

-Tak bardzo tęskniłem...

Nie wiedząc co robić zdezorientowana szybko go odsunęłam.

-Kim jesteś? -spytałam trzymając go za ramiona na bezpieczną odległość.

-Nazywam się Sunao Fujimori, będę z tobą mieszkał. Yoru, ja....

-Yoru??? Cóż, właściwie to mamy już noc. (dop. autorki: bo po japońsku yoru to noc, oczywista oczywistość ;P)

Z głupawą minką wskazałam za okno na rozgwieżdżone niebo i księżyc. Chłopak wydał się bardzo zirytowany.

-Mówię o tobie. -burknął lekko zarumieniony odwracając się z fochem

-Acha, tyle, że ja mam na imię Aggie.... Aggie Storm... -przedstawiłam się

-Aggie...san? Chan? jak mógłbym się do ciebie zwracać? -teraz się zmieszał znów patrząc w moim kierunku 

-Obojętnie. ja za to będę cię nazywać Nao. Może być?

-Wszystko mi jedno. -żachnął się

-Wcale nie jesteś słodki. -oceniłam

-Aggie, pamiętasz coś z naszej przeszłości? przecież my znamy się od dawna! Nie udawaj, że tak nie jest! -spoważniał patrząc mi prosto w oczy

-Wybacz.... Widzę cię po raz pierwszy. Prawda, że ktoś miał ze mną zamieszkać, ale nawet się nie spodziewałam jaka to będzie osoba. A już na pewno nikogo znajomego...

-Rozumiem. To ja przepraszam.

Chłopak posmutniał i jak pies z podkulonym ogonem poszedł położyć się na drugim łóżku.W końcu  było przygotowane dla mojego nowego lokatora. Wiedziałam, że wprowadzi się do mnie w nocy, więc chciałam czuwać. jednak nie wytrzymałam zmęczenia i zasnęłam. No i oto efekt tego wszystkiego. Tylko westchnęłam i pogrążyłam się w nowym śnie. 


To tak na początek, jeszcze fotka Sunao, tak go po przebudzeniu, w ciemności przed sobą zobaczyć to można się przerazić -te oczyyyy XDD:


 
I filmiczek tym razem z Karnevala:
 

 

4 komentarze:

  1. Zlajkowałam fanpage'a :D :**. Dzięki za odpowiedzi ^^.
    Przeczytałam opowiadanie i w sumie to smutno mi :(. Czeemu takie krótkie???? A już mnie wciągnęło >_< . No to czekam na ciąg dalszy!! Tylko spróbuj nie dodać :** <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też "lajknęłam" Cię do ulubionych na fun page :)
    Sukisyo nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejkaa ;3
    Widziałam ostatnio w Empiku jakieś horrory Stephena Kinga i coś mnie do nich ciągnęło, ale jednocześnie strasznie się bałam. xD Ogółem jestem strachliwa jeśli o horrory chodzi, już trzęsę się ze strachu w ciemnościach, bo mam wrażenie, że coś za mną stoi, a co dopiero po przeczytaniu jakiejś mrocznej historii. ;__; To by raczej nie wpłynęło dobrze na moją psychikę...
    Nie chcę się czepiać, ale na początku piszesz, że słychać było cichy szept, a już w drugim zdaniu ten szept jest głośny? xD
    Wow, Aggie dość spokojnie zareagowała na obmacywanie ze strony nowego współlokatora. xD Gdybym to ja była na jej miejsce - nawet te śliczne paczadałki chłopaka by go nie uchroniły. xD
    Zapowiada się ciekawie. ^^
    P.s. U mnie nareszcie nowa notka, mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości w te wakacje. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojć daawno tu już nie byłam ;c No cóż . . . trza to nadrobić xD
    Już polubiłam twojego fan page'a *o*
    Praktycznie każdy jako swoje pierwsze nieświadome anime daje Pokemony xDD Ja do tego jeszcze Hamtaro : 33
    Mam podobne plany co ty xDD Tyle, że morze mam bliżej od cb, bo mieszkam w mieście położonym koło niego ^^" Jak coś to wpadaj będzie impreza XD
    Ja chce praktycznie tylko Japonię zwiedzić, bo zbytnio nie lubię wyjazdów ; <
    Opowiadanie świetne, najpierw myslałam, że to Sasha z Seikon no Qwaser, ale przecież on nie ma brązowych oczu! XD Ale wtedy dopiero to by było śmieszne : 33
    Pozdrawiam ^^ ; **

    OdpowiedzUsuń