wtorek, 11 czerwca 2013

Narada Gekkostate i lekkie zmiany w programie


 Dobra, tak sobie ostatnio rozmyślałyśmy z kumpelami (Kate, Maggie i Sandri), że nasz blog ma nazwę Gekkostate, a ostatnio bardzo odbiega od naszego zespołu i w ogóle – powiem, że straciłyśmy stopniowo pomysły od czasu rozpoczęcia bloga i jakoś tak wyszła mieszanka wszystkiego na co akurat jest faza podczas rozpoczynania nowych serii XD A teraz dobra informacja, dla fanów naszych gekkostatowych głupawek. Dobra, jak dobra, i jeszcze nie wiem co (czy coś) z tego wyjdzie, ale:
 Gekkostate powstało w 2 gimnazjum, teraz zaczęłyśmy 1 rok studiów, a ono z lekką zmianą bloga, ale istnieje nadal (chociaż Maggie już ma bardziej ograniczony kontakt z nami bo jest na innej uczelni, ale za nią Sandri zaczęła tworzyc, więc jest oki) ! Otóż nałogowo tworzymy  jakieś bardziej lub mniej śmieszne bzdety. Nazbierało ich się, a fabuła poszła do kosza ;P Więc postanowiłam wspólnie z Kate, Maggie (nieraz się odezwie i coś doda) i Sandri coś z tym zrobić. Jeszcze nie wiem jak całość będzie wyglądała, ale mam zamiar nawiązać do różnych anime, i stworzyć kolejny pokręcony świat (takie poszerzenie Gekkostate lub troszkę zmieniony skład zespołu). Wymagana znajomość różnych serii, ale wystarczy serwis MyAnimeList, albo Wikipedia, i już wiemy co jest kto a kto jest co. Nee? Więc niedługo ruszamy z pierwszym odcinkiem. Opisy postaci i zdjęcia też może sobie darujemy, bo trochę by ich było.... Zresztą na moim starym blogu był wymieniony cały skład i opisy bardziej profesjonalnie - nie ma sensu się powtarzać ^.^
 Mam nadzieję, że wyjdzie nam z tego równie fajna parodia, jak z Gekkostate.


Ponieważ wczoraj właśnie miałyśmy małą naradę z Maggie w KFC (a dawno się przez uczelnię nie widziałyśmy) postanowiłyśmy od razu dać rozdział nowych przygód Gekkostate ;P  Oto co wymyśliłyśmy nowego: 

GEKKOSTATE RULEZ! XD

Nowi do całości zespołu są: Oz Vessalius, Gilbert Nightray (Pandora Hearts), Taiga Aisaka (Toradora) oraz Hasuta (Hayoru! Nyaruko san) ;3 Jakoś tak wyszło, że akurat tutaj Eurekę, Rentona i Rocka gdzieś wcięło - pewnie do wojska Dominicka odwiedzić poleźli ;P  To tyle i.... let's go!

Holland wystawia zaspany łeb za drzwi: Gdzieś polazła?!
Talho: Byłam z Revy na piwku ^^
Revy: *look na naszą parkę* zara będę =.=”
Holland: Peewnie =.=” Wracaj albo o wszystkim powiem Aggie!
Revy: O_o”
Talho: *rzuca w Hollanda kapciem*
Holland: *się chowa*
Talho: O_O”
Revy: Nanda =.=” *look na drzwi* A to tylko Raven i ta mała....
Taiga: <wchodzi Gilowi  na plecy, a w ręce trzyma lizaka> Do góry z cukierkami XD!
*Wyłazi Oz*
Oz: Taiga-chan , raz wracaj!
Hasuta: Ja szukam kogoś innego jakby co....
Talho: A co wy tam macie O_o” ? HAREM ?O_O
Gilbert :… =.=”
Taiga: Nie… spotkanie towarzyskie =.=”
Oz: Taiga-chan , wracaj >.<
Hasuta: Tak właściwie to szukam....
Melissa: Mrau Mrau ^_____^
Revy: A ty tu skąd???
Melissa: Aggie przygarnęła kotaaaa!!!
Gilbert: *zastygł w szoku*
Oz: Nie myśl o tym, Gil.
Taiga: Melisska ,on się boi! Co za porażkaaa... >.<
Melissa: Dlaczemuuu ? <zabiera Taidze lizaka xD>
Taiga: oddaj =_=
Melissa: Nie XD
Oz: *zabiera Melissce lizaka i oddaje je Taidze*
Taiga: Dzięki ci, ty szczęśliwy psie! Będziesz moim sługusem, HA!
Melissa: ZDRAJCAAAA T_T
Taiga: *wcina lizaka*
Talho: <poprawia sobie makijaż XD>
Hasuta: <lekko się denerwuje>
Revy: *look na drzwi*
Gilbert: Rany….czy to k...k...kot???
*Wychodzi Aggie*
Gilbert: *pada zemdlały z wrażenia*
Hasuta: Aggie-chan!!
Aggie: Nani? ^.^
Oz: <daje Taidze cukierka w nadziei, że sobie pójdzie>
Melissa: Prawda, że nasz Oz jest mrau mrau i mrau i kochany *_____________* ?
Oz: Taiga , wracaj =.=”
Melissa: Mrau *_______________*
Hasuta: Ja przez ten cały czas szukałem Aggie!!! Prawda, że jestem kawaii? *.*
Aggie: *delikatna cofka*
Wpadają Vash i Nicholas
Vashi&Nichi: ONE NAS WSZYSTKIE ZDRADZAJĄ TT__________________TT
*wszyscy look na tych dwóch*
Aggie: Wynocha!
Melissa: <look na Oza z Taigą  xD>
Revy: *look na Aggie*
Melissa: Nya ^^
Hasuta: <zazdrosny>
Gil: <budzi się i widzi jakąś szansę>
Talho: TT_TT <alone again>
Revy: *kolejny look na Aggie*
Aggie: ^^
Hasuta: <coraz bardziej zazdrosny>
Melissa: *patrzy na załamanego Vasha i na Nicholasa *
Taiga: <przydusiła Oza>
Oz: …
*wchodzą Sagara, Kurz, Sakuya i Ed*
Gil: *patrzy czy wśród nich nie ma żadnego kota*
Aggie: *look na wszystkich razem*
Revy: *look na Aggie*
Hasuta: Co jest?
Revy: Nico, a co? XD
Talho: Ech, Hollanda nie ma >.<
Oz: Szkoda, że nie ma więcej lasek....
Taiga: *wali Oza w łeb*
Oz: AAAAAUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAA! ZA CO ?!
 Taiga: żebyś się nie zacinał =.=”
Oz: *rozciera sobie łepek*
Talho: *look na wszystkich*
Oz: Ale ja się nie zacinam XD
Taiga : *emo-nastrój*
Melissa: *Podchodzi do Ravena , zdejmuje mu kapelusz i odkłada*
Aggie: *myśli: to się będzie działo…*
Gil: …. <żyłka na czole>
Melissa: Keeee ?
Talho: *look na wszystkich*
Gil: Melissa, zostaw mój kapelusz w spokoju !!
Melissa: O co się tak wkurzasz? O_o
Wszyscy oprócz Gila: O_O”
Melissa: *zakłada Ravenowi kapelusz i odchodzi z fochem*
Taiga: *look na Aggie i uśmiech*
Aggie: Um ?
Taiga: *sekszi wzrok XD*
Aggie: Taiga…
Taiga: <look na wkutą Revy xD [skąd ona tu ?!]
Aggie: <otępiała> Coooo ?
*Taiga dostaje od Revy wtrzepę*
Taiga: *płacz i lament* To przez ciebieee…..takie poniżenieeee.....
Aggie: O___________________________________o”
Taiga: *wyciera oczy i smile*
Aggie: WHAT ?!
Revy: Siostra , co to znaczy =.=”
Reszta zespołu: o.O
Oz: *ucieka*
*Taiga go goni*
Hasuta: <nie miał kiedy się wtrącic, więc se w końcu poszedł>
*Edek stworzył poduszkę alchemią*
Talho: 1:0 xD
*Vash i Nicholas znikli*
Kurz: Co 1:0 XDDDDD ?
Aggie: *poprawia włosy w szhocku*
*wchodzi Holland*
Talho: Hm?
Holland: Co się tu działo?
Taiga: <siedzi na łbie Oza, bo go dorwała> Nic XD
Sakuya: *patrzy na nich zdziwiony i woli się nie odzywać*
Edek: <chrapie leżąc na tej poduszce xD>
Sagara: Tajemnica wojskowa.
Aggie: Ech, maniak militarny >.<
Taiga: Święte słowa *-*
Revy: *Morderczy wzrok na Taigę*
Oz: Taiga-chan złaź ze mnieeee TT_TT
Chwilowo tyle ^^


A filmik na koniec będzie taki z Gravitation (ostatnio też mój ulubiony *.* )




Edit Aggie (prawdziwej autorki bloga, która już go nie opuści nawet na minutkę): Jako, że wróciłam już z praktyk, a Kate i Sandri miały ogarnąć całość naszego bloga, myślałam, że sobie poradzą, bo na poprzednim jakiś większych afer nie było ;P A tu wracam i co?! Wybaczcie dziewczyny, ale jeśli myślałyście, że się nie zorientuję to jesteście w błędzie!  Może i na naszym blogu hejtów nie było (pewnie kasowałyście grrr), ale sobie wszystko przeczytałam na blogu Taio! To pierwsza taka afera w którą wpakowałyście nasz zespół, poza tym myślałam, że publikujecie to moje opko o DRRR, które napisałam w Wordzie, a nie kopiujecie yaoi >.< W sumie to nawet genialne to yaoi, więc dzięki, ze wyszukałyście taki blog dla mnie ;) W życiu bym nie wpadła na coś takiego, by z Shizu robić dziewczynę o.O Dziiiwneee, w dodatku dziewczynę z moim nickiem!!!! Będziecie się z tego ostro tłumaczyć w weekend w KFC, nie daruję wam tego, bez obaw kara  będzie jak nic *wredna jestem wiem*  I nie ma tu żadnych tłumaczeń, że czytelnikom się spodobało, bo to nie jest MOJA twórczość i tyle, głupie tłumaczenia macie, a ja teraz muszę tłumaczyć się przed wszystkimi za waz, wielkie dzięki nie ma co -.- 

Otóż przepraszam wszystkich czytelników Gekkostate, oraz niejaką Mephi i Head-chan (one już wiedzą o kim mowa, zresztą ich opko o Shizu i Izayi jest genialne, ale bez przesady, by moje kumpele dodawały tam mój nick XD) za przerobienie ich opowiadania i bodajże dodatku urodzinowego! Postaram się by sytuacja już nigdy się nie powtórzyła i osobiście tego dopilnuję, a od teraz wszystkie notki będziemy już pisać z kumpelami w własnym stylu i to ja będę je zamieszczać na Gekkostate!!! Kate i Sandri już do bloga nie dosiądą to mogę obiecać ;P Czyli na koniec: bardzo przepraszam autorki bloga świetnego yaoi (na pewno będę tam zaglądać) i swoich czytelników również : Naprawdę GOMENE.....
Oczywiście plagiacik już pokasowałam, by się w sieci nie szwendał, bo według mnie to była dziwna przeróbka, ale fakt faktem nikt tego nie odczuł, cóż -.-  Do następnej notki mam nadzieję, ze niebawem, sayo! ;*******

10 komentarzy:

  1. Fajne.Czekam na dalej.
    No ja kocham koty :Di czemu o niego tyle krzyku.
    Aggie u mnie też nows na malenki-kwiat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ! Mi się podoba, trzymam kciuki za wytrwałość w realizacji. No i podziwiam, bo naprawdę długo istniejecie! Jestem pod wrażeniem :)

    P.s.
    Ktoś chyba chce Tobie (Wam) zaszkodzić. Pojawił się u mnie komentarz od nieznanej osoby, iż ten blog jest plagiatem niejakiego: http://megustayaoi.blogspot.com/?m=1 prawdę mówiąc nie wiele mnie to obchodzi, gdyż taka informacja według mnie jest naciągana, a ja tak czy siek będę tu zaglądać, nie będę ukrywać, lubię to miejsce :)
    Acz uważam, że powinnaś wiedzieć o takich plotkach, bo może nie fajnie się skończyć.
    Jak coś ten komentarz jest u mnie pod tą notką : http://aikoword.blogspot.com/2013/06/bokura-ga-ita.html#comment-form

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aiko - san niestety jest to prawdą -,- Jak zajrzysz do tego bloga w boczne opowiadania znajdziesz tam Shizaye, która była tu zamieszczana najwyraźniej bez wiedzy Aggie -,-

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo Aggie - san. Poinformuję o tym moich czytelników jak również Head - chan. Naprawdę mam nadzieję, że od teraz będziecie pisały własne opowiadania. Życzę weny oraz przepraszam ( choć nie ukrywam że się należało ) Agresję z mojej strony oraz ze strony czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam dodać: ja napisałam tylko to opo urodzinowe. Reszta jest z bloga Head - chan, ja prowadzę inny: shizayafandom.blogspot.com. Jak chcesz to wpadnij ^^

      Usuń
  4. Czyli się wyjaśniło :3
    Trochę sorry za ten lekko mówiąc opierdziel z mojej strony. Teraz wiadomo, że to nie Twoja wina.
    Nieźle się wkurzyłam i nie chciałam pozwolić na plagiatowanie moich ulubionych autorek ;_;
    Mam nadzieję, że pojawią się fajne i legalne notki XD Bo te sprzed tej wpadki były całkiem niezłe :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wszystkim za wyrozumiałość i mam nadzieję, że Gekkostate jakoś się podniesie z tego bałaganu.... Nawet się nie orientowałam co jest Mephi a co Head-chan, ale mogę śledzić oba opka, bo ślicznie wyszedł prezent urodzinowy, to trzeba oddać! *.* A fabuła drugiego do tego 6 epizodu też bardzo twórcza, tyle, że postać Aggie była tam zbędna, też wole Shizu ^^ Jak będzie warto to wstawię tu kiedyś ochrzan i opis kary jakie wymyślę dziewczynom xD A moje kumpele nawet bez mojej wiedzy plagiatu usunąć nie chciały, a niech je licho trzaśnie! ;P Dobrze, że już zgoda i wszystko wyjaśnione ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ~ Jakim cudem ta sytuacja miała miejsce na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod komentarzami teraźniejszej notki była mała kłótnia i tak jakoś wyszło, że się w sprawie ogarnęłam ;P Sorki za to, kochana, naprawdę ;****

      Usuń
  7. Hahah to nowe opko naprawdę mi się podoba xd Przepraszam, że nie komentowałam notek, ale byłam zajęta YT ;/

    OdpowiedzUsuń